Danapf9485
XXX.XXX.247.6
Zdravím, chtěla bych se zeptat, jaký máte názor na granule Essential Nautical Living a FirstMate Pacific Ocean Fish Large.
Co se týče složení, příjde mi lepsí Essential, ale na druhou stranu čtu všude chválu na FirstMate. Můj názor je ten, že FirstMate má zkrátka jen lepší reklamu a složením je lepší Essential, ale nejsem žádný odborník.. proto prosím o radu někoho, kdo se v tom vyzná. Předem moc děkuji za odpovědi. Dana.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Kvalitativně jsou velmi podobné, klidně je střídejte,.
Danapf9485
XXX.XXX.247.6
Ještě bych chtěla dodat, že naše 17měsíců stará AD trpí kožními problémy. Mezi všemi různými HA krmivy se rozhoduji právě mezi těmito dvěmi, děkuji za pomoc. Dana.
Zkuste tedy ze tačátku ty rybí Firstmate, pokud můžu doporučit, tak koukněte ještě na Wolfsblut, třeba klokan a pštros nebo kozí, ty krmím já a moje fena je v perfektní kondici, ikdyž je těžký alergik s tendencí se vykusovat do masa...
Mám s oběma krmivy zkušenost a v obou případech spokojenost. FM jsme krmili dlouhodobě (pouze střídali 3 varianty) a fena velkého plemene se dožila vysokého věku v perfektní kondici. Nyní jsme se k němu po krmení granulemi jiných značek (Artemis, GO, TOTW, Simpsons) zase vrátili a naprostá spokojenost.
Jen tedy pro úplnost dodám, že jsem neměla a nemám psy alergiky, ale co se týče zažívání, trávení, chutnosti, kondici klubů a srsti FM funguje skvěle.
Mezi FM a Essential je propastný rozdíl.
FM - 45% sacharidů (brambory), moučka, kuřecí tuk v rybích granulích,8% vlákniny - ta z masa nebude ;-) a tolik vlákniny je nevhodné..a český dovozce má špatné složení - originál je ocean fish moučka
Ess - 37% sach. (sladké brambory + hrách), čerstvé a sušené maso, lososový olej
Na co půl pytle brambor s moučkou a 8% házet do koše. A vůbec pro alergiky je celý FM nesmysl.