Argyla
XXX.XXX.152.84
Ahoj nedavno jsem narazila na inzerat ze se nekdo chtel zbavit fenky nevedeli vubec co je to za plemeno a hrozilo ji uspání tak jsem nevahala a vzala si ji. S pritelem jsme ji tipovali na krizence dobrmana a rotvajlera ale pak jsme narazili na rasu bauceron a podle fotek jinych stenat je ta nase urcite bauceron ale pokud je tu nejaky odbornik na toto plemeno rada bych se dozvedela jestli jsme usoudili spravne nebo ne ted je ji mazi 4 az 5 mesicu.
Argyla
XXX.XXX.152.84
Snad se to posle ja vkladala fotky i do prispevku ale asi se se nenahraly.
Argyla
XXX.XXX.152.84
Uživatel s deaktivovaným účtem
Nejsem odborník, jen přikládám fotky beaceronů s PP mojí sestřenky, štěně na fotce je staré cca 5,5 měsíce.
Argyla
XXX.XXX.152.84
Packy ma zbarvene uplne stejne jako bauceroni jak tam maji na prstech ty cerne šmouhy a na dobr a no neba srst ani jako jedno a ani cumacek nad tim jsme prave taky premysleli ale zavrhly jsme to...
Argyla
napsal(a):
Packy ma zbarvene uplne stejne jako bauceroni jak tam maji na prstech ty cerne šmouhy a na dobr a no neba srst ani jako jedno a ani cumacek nad tim jsme prave taky premysleli ale zavrhly jsme to...
Pokud nemá PP, tak ze štěnda může vyrůst cokoliv...asi to bude moc hezká fenečka...ale musíte počítat s tím, že z ní vyroste i třeba kříženeček a klidně může být hodně do beacerona (otázkou bude spíš povaha)...pokud vám padla do oka, tak s chutí do toho, pokud chcete mít jistotu, že máte beacerona, tak kupte štěndo s PP.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.197.228
Argyla
napsal(a):
Vaše fenka na 100% není beauceron - s tím má společnou pouze barvu
Argyla
XXX.XXX.152.84
Povahou mi prave na baucerona sedí co jsem si cetla ruzne popisy plemena ale asi to bude nejak krizenec ale myalim ze ten bauceron v ni je :).
Argyla
napsal(a):
Povahou mi prave na baucerona sedí co jsem si cetla ruzne popisy plemena ale asi to bude nejak krizenec ale myalim ze ten bauceron v ni je :).