Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

W.

6.12.2015 11:30
W.

XXX.XXX.57.129

Dobry den, mame 15ti měsíční fenku a pred mesicem podruhe harala, ale uz 3ti tyden se mi zda smutna, bez zivota..po prvnim harani mela falesku, ale zatim se mi zda ze ceciky ma normalni, zere normalne venku je aktivni akorat doma by furt chrapala...je nutne jit k vet.nebo to muze byt stav po harani?dekuji.

W.

6.12.2015 12:25
W.

XXX.XXX.57.129

Jeste mne napadlo, zda fenka nezmenila chovani po novem prirustku?

6.12.2015 13:39
lavacca

XXX.XXX.164.49

Nemá nějaký výtok, apod.? Aby to nebyl zánět dělohy... radši bych ji nechala zkontrolovat vetem, ať máte jistotu, že je to ok. Pokud se nic nenajde, tak to opravdu bude jen tím rozhozením hormonů po hárání.

Nicméně nezažila jsem, že by holky byly nějaké spavější takhle krátce po hárání. To až u jedné, která blbla s faleškou, ta se cca 6 týdnů po hárání začala šetřit jakoby čekala mrňata.

W.

6.12.2015 13:45
W.

XXX.XXX.57.129

Hledala jsem uz ten zanet delohy na internetu a vytok nema vubec..ale asi s ni radeji zajdu, pro klid.falesku jsme meli po prvnim harani a děs.10dni nezrala, vsechny hracky jsme museli schovat a byla fakt psychicky na dne..tak si spis myslim ze to ma zase v hlave..premyslim o kastraci..jak je to s tim ze se fenky po kastraci zmeni?

6.12.2015 14:42
lavacca

XXX.XXX.164.49

W. napsal(a):
Hledala jsem uz ten zanet delohy na internetu a vytok nema vubec..ale asi s ni radeji zajdu, pro klid.falesku jsme meli po prvnim harani a děs.10dni nezrala, vsechny hracky jsme museli schovat a byla fakt psychicky na dne..tak si spis myslim ze to ma zase v hlave..premyslim o kastraci..jak je to s tim ze se fenky po kastraci zmeni?

Tak ono je snad i uzavřený zánět, kdy se na to právě včas nepřijde...ale to vás nechci strašit. ;)

Tak u nás max. to tahání hračky, spíš nalije žlázy a je žravější a línější. Ale že by nežrala a byla psychicky mimo, to nee. No, zas pokud je to kastrace mezi 1.-2.háráním tak je to největší ochrana vůči rakovině mléčné žlázy, apod. (čím více hárání, tím menší vliv už to pak má). Pokud na to vaše fenka tak trpí, tak bych to zvážila... jak velká je? myslim kolik váží?

W.

6.12.2015 15:16
W.

XXX.XXX.57.129

Vazi cca 14kg.a jak se ten uzavreny zanet projevuje, nevite?

6.12.2015 16:20
manbea

XXX.XXX.18.54

W. napsal(a):
Vazi cca 14kg.a jak se ten uzavreny zanet projevuje, nevite?

Máme ho za sebou s hovawarticí. Právě, že se z počátku neprojevuje nijak, fena nemá žádný výtok, dobře žere, je aktivní. U nás se objevil 8 týden od konce hárání s tím, že se už dle vet asi 3 týdny dozadu vytvářel. V tom 8 týdnu najednou začala fenka hodně pít, byla trochu ospalejší (ale balonky ji v klidu nenechaly ). Jeli jsme na sono a za 15 min. byla na sále.Nakonec děloha i s obsahem vážila 1,5 kg. Vaše fenka je ještě na tyto problémy mladá (naší bylo 11 let), ale já bych po této zkušenosti pro jistotu s feňulí na veterinu zajela.

W.

6.12.2015 19:14
W.

XXX.XXX.57.129

Jeste jsem si vsimla, ze vubec nepije...takze veterina nas nemine :(.

6.12.2015 20:29
lavacca

XXX.XXX.164.49

W. napsal(a):
Vazi cca 14kg.a jak se ten uzavreny zanet projevuje, nevite?

Tak tam bych se tak nebála, tu inkontinenci nejvíc mají velké feny (30 kg a víc).

6.12.2015 20:31
lavacca

XXX.XXX.164.49

Jinak ten uzavřený právě nijak - krom toho, že se feně většinou zvětší viditelně břicho, jak se plní... já takhle měla podezření vloni a nakonec to byla voda díky zánětu jater...


Za mě radši zajet na veterinu zbytečně než pozdě, zvlášť pokud ani nepije...

7.12.2015 09:03
inusanka

XXX.XXX.98.58

Při uzavřeném zánětu většinou jen třeba nežerou, ale nemusí to být drastické. Každopádně se fenka chová jinak než obvykle.
I když naše fenka se celou dobu " březosti " hlídá, protože přece těhotné dámy se musí šetřit. Pokud potkáme někoho, s kým si pohraje, tak to rychle zapomene. Po dvou měsících nám do postele hodí " štěně " a starejte se. Každá to holt má jinak.
Pokud má strašné falešky a nechcete chovat, jak jsem odpůrce preventivní kastrace, tady bych do toho šla.

7.12.2015 16:19
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

Už jste byli na té veterině? Ještě jsem si uvědomila, i když fenku nemám a v rodině jen kastrované ale: neměla by mít u zánětu dělohy minimálně teplotu? Měli jste změřit.

w.

7.12.2015 20:02
w.

XXX.XXX.57.129

Dobrý den, tak jsme byli na veterině a..fenka je v pořádku, sono+krev a hodinová infuze. vše tak jak má být..po dlouhé debatě s vet.jsme došli k závěru, že fenka je psychicky na dně, labilní asi špatně bere to, že před měsícem jsme ji pořídili bráchu..což by nebyl až zas tak velký problem, kdyby fungovala normalně a pila..takže týden máme počkat, a kdyžtak nasadíme antidepresiva..nechápu to.přitom ona miluje lidi a jiné psy, ale asi špatně nese to že není JEDINÁČEK..nevíme co dál, štěně pryč dát nechceme, ještě když jsme ho vzali z útulku..je tak hodný, spěj spolu v pelechu, venku si hrají..oboum dáváme stejnou lásku...

W.

8.12.2015 05:11
W.

XXX.XXX.34.97

Jeste ke vsemu te nasi hrozne natekla packa a nemuze se na ni postavit, je to normalni?

8.12.2015 05:38
scylla

XXX.XXX.150.32

Není a jděte znovu na veterinu, možná je to celé kvůli tomu. Antidepresiva bych psovi nedávala, to nic neřeší, jeslti má problém se štěnětem, tak hrát, mazlit, spojit dohromady v jednu partu.

W.

8.12.2015 06:13
W.

XXX.XXX.34.97

Myslite jako ze tu nateklou packu nema od kapačky?

8.12.2015 06:22
fikovnice

XXX.XXX.99.69

W. napsal(a):
Myslite jako ze tu nateklou packu nema od kapačky?

No jestli je to packa, do níž kapala infúze a stalo se to až po infúzi, tak to velmi pravděpodobně z toho je. Praskla možná žíla, infúze mohla kapat nějakou chvíli mimo (ale to by si snad na vet všimli...?), každopádně je to bolestivé. Studené obklady přinejmenším.

W.

8.12.2015 06:32
W.

XXX.XXX.34.97

Ano, je to ta packa.kdyz jsme odtamtud odchazeli a jeste chvili doma byla packa v poradku, az za chvili kdyz lezela a pak chtela vstat pajdala.

8.12.2015 06:49
scylla

XXX.XXX.150.32

W. napsal(a):
Myslite jako ze tu nateklou packu nema od kapačky?

I kdyby jí měla od kapačky - pokud byla kanyla správně zavedená, tak by to být nemělo. Kdyby tekla mimo přímo při infuzi, tak by jí měla oteklou hned. Na tu veterinu bych určitě šla.

W.

8.12.2015 09:33
W.

XXX.XXX.34.97

Tak jsme byli na vet.teplůtku nemá a na zánet to taky nevypada, dostala injekci proti otoku, pry spatna reakce na kanylu, ze se to obcas stava :) napila se i vody s vyvarem sice trochu ale pokrok :).

8.12.2015 11:13
scylla

XXX.XXX.150.32

W. napsal(a):
Tak jsme byli na vet.teplůtku nemá a na zánet to taky nevypada, dostala injekci proti otoku, pry spatna reakce na kanylu, ze se to obcas stava :) napila se i vody s vyvarem sice trochu ale pokrok :).

Packu sledujte, jestli nehřeje a jestli čubinka nemá horečku.

W.

8.12.2015 11:17
W.

XXX.XXX.34.97

Ano, díky :).

9.12.2015 08:16
inusanka

XXX.XXX.98.58

Jak dlouho máte toho druhého pejska? Ono to chvilku trvá, než si pes zvykne na změnu. Poslední čubinku jsme si brali v 7 měsících a než si zvykla trvalo určitě půl roku, zatímco psa před lety jsme měli z útulku a ten byl od první minuty náš. Každé zvíře je jiné a jenom ten, kdo s ním intenzivně žije pozná změny v jeho chování. Jestli jste štěně přivedli během jejího hárání?

W.

9.12.2015 11:06
W.

XXX.XXX.38.106

Ke konci harani, snad druhy den prestala harat co jsme ho meli.praveze je tezke jeji stav popisovat nadalku.Proste kdyz se z 15ti mes dorostence stane 10ti leta baba, tak nam ted prihde.

W.

9.12.2015 11:08
W.

XXX.XXX.38.106

Mame ho mes. A fena je takova tak 3 tydny.

Přidejte reakci

Přidat smajlík