Štěně útočí na ostatní psy

Přidejte téma Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Asae

26.11.2015 16:57
Asae

XXX.XXX.48.54

Dobrý den, mám druhý den 8-mi týdenní štěně - fenku německého ovčáka. Vzal jsem si týdenní dovolenou abych mohl být s ním, chodíme pravidelně ven, kde automaticky udělá loužičku (za což ho pochválím) a už se začíná i pomalu rozežírat.

Ale na "vycházkách" máme jiný problém a to je agresivita na ostatní psy ať už malé nebo velké, fenka nebo pes to je jedno. Jelikož se bude v dospělosti jednat o velkého psa, tak bych chtěl toto jednání eliminovat.

Od chovatelky vím, že byl chován společně jak s mladými, tak starými psy a že se choval slušně, tak mě napadá, jestli to nebude spíše ze strachu, protože jak vidí jakéhokoliv člověka, tak k němu hned běží a líže ho.

Prosím o radu, předem děkuji.

26.11.2015 17:05
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Asae napsal(a):
Dobrý den, mám druhý den 8-mi týdenní štěně - fenku německého ovčáka. Vzal jsem si týdenní dovolenou abych mohl být s ním, chodíme pravidelně ven, kde automaticky udělá loužičku (za což ho pochválím) a už se začíná i pomalu rozežírat.

Ale na "vycházkách" máme jiný problém a to je agresivita na ostatní psy ať už malé nebo velké, fenka nebo pes to je jedno. Jelikož se bude v dospělosti jednat o velkého psa, tak bych chtěl toto jednání eliminovat.

Od chovatelky vím, že byl chován společně jak s mladými, tak starými psy a že se choval slušně, tak mě napadá, jestli to nebude spíše ze strachu, protože jak vidí jakéhokoliv člověka, tak k němu hned běží a líže ho.

Prosím o radu, předem děkuji.

Je blbost aby 8mi měsíční štěně bylo agresivní, už na tuhle větu začínám být alergická. Nejspíš se jen bojí, ale těžko říct když nevidíme přesnou její reakci. Chce to pomalu jí s těma psema seznamovat a ukázat jí, že se nic neděje. Ale teda v 8mi týdnech, kdy ještě nemá kompletní očkování, bych jí nenechala seznamovat s cizíma psema. Na socialiaci pro nás byla super psí školička, ale chce to vybrt opravdu dobrou.

Asae

26.11.2015 17:07
Asae

XXX.XXX.48.54

Podle očkovacího průkazu byla 2x očkována, naposledny 17.11, je to velký problém?

Asae

26.11.2015 17:08
Asae

XXX.XXX.48.54

Reakce je taková že když k ní příjde pes tak začne "pískat", cenit zuby a jak by ho chtěla kousnout.

26.11.2015 17:10
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Asae napsal(a):
Podle očkovacího průkazu byla 2x očkována, naposledny 17.11, je to velký problém?

No ještě nemá očkování kompletní. Jako neodpírala bych jí uplně kontakt se psy, to je podle mě blbost, ale hledala bych opravdu psy, kteří jsou očkovaný - nejlépe od známých a nebo na tom cvičáku. S uplně cizím psem bych ji do kontaktu nepouštěla. A taky dávat pozor, aby na ní nějaký pes nevystartoval, pak byste mohli mít v dospělosti opravdu problém s agresivitou nebo strachem.

26.11.2015 17:11
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Asae napsal(a):
Reakce je taková že když k ní příjde pes tak začne "pískat", cenit zuby a jak by ho chtěla kousnout.

Jen se bojí. Nenuťte ji do toho kontaktu. Najděte si opravdu klidného socializovaného psa, který na ní bude pomalý. A dejte ji prostor a čas at si ho ona sama v klidu očuchá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2015 17:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Je blbost aby 8mi měsíční štěně bylo agresivní, už na tuhle větu začínám být alergická. Nejspíš se jen bojí, ale těžko říct když nevidíme přesnou její reakci. Chce to pomalu jí s těma psema seznamovat a ukázat jí, že se nic neděje. Ale teda v 8mi týdnech, kdy ještě nemá kompletní očkování, bych jí nenechala seznamovat s cizíma psema. Na socialiaci pro nás byla super psí školička, ale chce to vybrt opravdu dobrou.

Není to blbost, zažila jsem to.

26.11.2015 17:40
rapotacka11

XXX.XXX.32.137

Je to dávno, zažila jsem to taky.
Ale to se chovalo jako šílený, na všechno, co se pohnulo.
Tedy i na lidi.
Uhynulo jako malé, asi 4 měs.
Nebylo moje, chodilo na cvičák.

26.11.2015 17:47
Clayton

XXX.XXX.104.9

rapotacka11 napsal(a):
Je to dávno, zažila jsem to taky.
Ale to se chovalo jako šílený, na všechno, co se pohnulo.
Tedy i na lidi.
Uhynulo jako malé, asi 4 měs.
Nebylo moje, chodilo na cvičák.

To musí být ale nějaká psychická porucha, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2015 17:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Je to dávno, zažila jsem to taky.
Ale to se chovalo jako šílený, na všechno, co se pohnulo.
Tedy i na lidi.
Uhynulo jako malé, asi 4 měs.
Nebylo moje, chodilo na cvičák.

Tak to, které jsem zažila já, šlo jen po psech, na lidi bylo o.k. A neuhynulo, žije dál.

26.11.2015 17:49
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Dobře tak asi se to stát může, ale je to spíše vyjímka.

Asae

26.11.2015 17:49
Asae

XXX.XXX.48.54

Ano, to je krásné že jste to zažily, ale mě zajímá, jak to řešit a popř. i vyřršit už v zárodku.

26.11.2015 17:50
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Asae napsal(a):
Ano, to je krásné že jste to zažily, ale mě zajímá, jak to řešit a popř. i vyřršit už v zárodku.

Nemyslím si, že ve Vašem případě by se jednalo o agresi. U vás to bude spíše opravdu o tom, že se bojí. Neví co od druhého psa čekat. Chce to prostě seznamovat jí s klidnýma psema, pomalu, tak rychle jak ona chce, do ničeho ji nenutit.

26.11.2015 17:51
rapotacka11

XXX.XXX.32.137

Clayton napsal(a):
To musí být ale nějaká psychická porucha, ne?

Fakt nevím. Nádor ? (hlava).

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2015 17:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Asae napsal(a):
Ano, to je krásné že jste to zažily, ale mě zajímá, jak to řešit a popř. i vyřršit už v zárodku.

Ale to, co popisujete Vy, není ten příklad. To štěně, o kterém písu já, jakmile vidělo psa, tak se k němu přihnalo a začalo ho cupovat, ikdyž dostalo od druhého psa, co proto, stejně nepřestalo, jako pitbull. Je to bandog.

26.11.2015 17:54
anonymx

XXX.XXX.228.197

Blbost to neni. Zazila jsem to uz parkrat. Ale tenhle pripad to opravdu neni. Stene je nejiste a reaguje takto ze strachu. Najdete mu opravdu hodne hodneho a velikosti vhodneho partaka ke hre aby ziskal jistotu. Hlavne nezasahujte. Nechvalte ani nekarejte. Jen sledujte jak se chovaji. Ale v tomhle veku by mel vetsinu casu travit hrou s vami. Kontakt, vztah, zajem o spolupraci.

26.11.2015 17:59
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

anonymx napsal(a):
Blbost to neni. Zazila jsem to uz parkrat. Ale tenhle pripad to opravdu neni. Stene je nejiste a reaguje takto ze strachu. Najdete mu opravdu hodne hodneho a velikosti vhodneho partaka ke hre aby ziskal jistotu. Hlavne nezasahujte. Nechvalte ani nekarejte. Jen sledujte jak se chovaji. Ale v tomhle veku by mel vetsinu casu travit hrou s vami. Kontakt, vztah, zajem o spolupraci.

Já teda když bylo moje štěně vůči ostatním psům lekavé a bálo se, tak za to když šlo ke psovi (klidnému kterého jsme vybrali) a začalo se chovat normálně, vrtět ocasem a mělo zájem o hru tak jsem chválila, ne nějak přehnaně, ale dávala jsem mu najevo, že to co dělá je normální, a mě se to tak líbí. Pokud se bálo, odbíhalo nebo tak, tak jsem to neřešila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2015 18:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Není to blbost, zažila jsem to.

Není jí 8 měsíců, ale 8 týdnů.

26.11.2015 18:06
lavacca

XXX.XXX.164.49

Asae napsal(a):
Reakce je taková že když k ní příjde pes tak začne "pískat", cenit zuby a jak by ho chtěla kousnout.

To není agresivní štěně, ta se spíš bojí a je nejistá, co bude. Ideální by bylo jít venčit s někým, kdo má mírnějšího psa, který se s ní seznámí pomalu za vašeho dohledu.

My si vzali štěndo z útulku - mělo špatnou zkušenost s cizími psy a na naše psy doma první 2 dny taky cenila zuby, atd. Postupně pochopila, že ji neublíží. Prostě jsme ji museli ujistit o tom, že stojíme při ní (první větší seznamování s našima a psama bylo tak, že jsme seděli na zemi, ona opřená o nás a pomalu očuchávala ostatní). Pak nebyl problém ani s cizími, protože už věděla, že ji jistíme a kdyby byl pes prudký, apod. tak ho zabrzdíme (jako ty doma, když byli moc hr člověk usměrňoval).

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2015 18:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Není jí 8 měsíců, ale 8 týdnů.

Jakých 8 měsíců?

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2015 18:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jakých 8 měsíců?

Aha, to psala Marcela.

Asae

26.11.2015 18:10
Asae

XXX.XXX.48.54

Ano,8 týdnů, tj.2 měsíce. Ještě k tomu očkování, podle očkovacího průkazu co mi dal chovatel má naočkováno 2x psinku,2x infekční zánět jater,2x parpovirózu,1 infekční kašel 1x leptospioza. Přeočkování ve třech měsících. Je to správný postup očkování? je to pes s PP.

26.11.2015 18:12
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Aha, to psala Marcela.

Ajo, tojo jsem si nevšimla. Chtěla jsem napsat 8 týdnů, ne měsíců. U 8mi měsíčního by mě to až tolik neudivovalo, ale u 8týdenního jsem se s tím ještě nesetkala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2015 18:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Ajo, tojo jsem si nevšimla. Chtěla jsem napsat 8 týdnů, ne měsíců. U 8mi měsíčního by mě to až tolik neudivovalo, ale u 8týdenního jsem se s tím ještě nesetkala.

Okey smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2015 18:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Je blbost aby 8mi měsíční štěně bylo agresivní, už na tuhle větu začínám být alergická"
hmm, a já už jsem alergická, jak někdo může být alergický na zcela normální věc, jako je agrese, což je prostě a jenom útočné chování, které může mít různé příčiny (třeba strachová agrese, že... ). Agresivní jsou na sebe i mladší štěňata, sourozenci ve vrhu, malé děti...Není to nic nenormálního, u labilnějších jedinců takřka zákonité. Jó, když takhle někdo napíše, jak má doma dominantní dvouměsíční štěně, tak to je jiná...

Asae, odkud jsi?

26.11.2015 18:36
anonymx

XXX.XXX.228.197

marcelaamax napsal(a):
Já teda když bylo moje štěně vůči ostatním psům lekavé a bálo se, tak za to když šlo ke psovi (klidnému kterého jsme vybrali) a začalo se chovat normálně, vrtět ocasem a mělo zájem o hru tak jsem chválila, ne nějak přehnaně, ale dávala jsem mu najevo, že to co dělá je normální, a mě se to tak líbí. Pokud se bálo, odbíhalo nebo tak, tak jsem to neřešila.

A proc chvalit za neco co je nsprosto normalni a samozrejme? Pokud to neni opravdu bazlivy jedinec tak ho chvalenim jen upozornujete ze je to neco neobvykleho.

26.11.2015 18:39
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Je blbost aby 8mi měsíční štěně bylo agresivní, už na tuhle větu začínám být alergická"
hmm, a já už jsem alergická, jak někdo může být alergický na zcela normální věc, jako je agrese, což je prostě a jenom útočné chování, které může mít různé příčiny (třeba strachová agrese, že... ). Agresivní jsou na sebe i mladší štěňata, sourozenci ve vrhu, malé děti...Není to nic nenormálního, u labilnějších jedinců takřka zákonité. Jó, když takhle někdo napíše, jak má doma dominantní dvouměsíční štěně, tak to je jiná...

Asae, odkud jsi?

Nevím, mě nepřijde zcela běžné, že je dvouměsíční štěně agresivní. Těch 8 měsíců byl překlep, chtěla jsem napsat 8 týdnu. Třeba se tomu říká strachová agrese, ale prostě nazývat dvouměsíční štěně které cvaká zubama po jiných psech, protože není socializované, agresivním mi přijde divné.

26.11.2015 18:41
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

anonymx napsal(a):
A proc chvalit za neco co je nsprosto normalni a samozrejme? Pokud to neni opravdu bazlivy jedinec tak ho chvalenim jen upozornujete ze je to neco neobvykleho.

Tak pokud se štěně bojí, tak jemu ta situace normální nepřijde, to by se nebálo. Tak mu prostě jen dávám najevo, že mě se to jeho chování takhle líbí. Chci aby pes tak nějak fungoval tak jak chci já. Pokud mi bude po jiném psovi vyjíždět, dám mu najevo, že nechci aby to dělal. Pokud si ho bude v klidu očuchávat, dám mu najevo že tohle se mi líbí. Mě to takhle funguje.

26.11.2015 19:02
anonymx

XXX.XXX.228.197

Ale vy jste to zcela nepochopila. Pokud se pes chova normalne k jinemu psovi tak to neni nic mimoradneho, nic vyjimecneho, nic co je hodno pochvaly. On to nedela "pro vas" ani na povel apod. Pochvala je na miste za aktivitu, cinnost pochvaly hodnou. Za to ze se.napr. napije ho jiste nechvalite. V techto pripadech muze i pochvala byt spise na skodu protoze mu vlastne davate najevo ze jeho chovani je mimoradne a dodavate mu sebevedomi. Takze v tomhle pripade pochvala u nejistych jedincu ano, u normalnich spis nee. Je rozdil korigovat chovani 2 mesicniho stenete a vyrostka, ktery obcas na nekoho vyjede. Ale to je vsechno tezko popsat na netu.

Asae

26.11.2015 19:16
Asae

XXX.XXX.48.54

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Je blbost aby 8mi měsíční štěně bylo agresivní, už na tuhle větu začínám být alergická"
hmm, a já už jsem alergická, jak někdo může být alergický na zcela normální věc, jako je agrese, což je prostě a jenom útočné chování, které může mít různé příčiny (třeba strachová agrese, že... ). Agresivní jsou na sebe i mladší štěňata, sourozenci ve vrhu, malé děti...Není to nic nenormálního, u labilnějších jedinců takřka zákonité. Jó, když takhle někdo napíše, jak má doma dominantní dvouměsíční štěně, tak to je jiná...

Asae, odkud jsi?

Jsem z Třince.

26.11.2015 19:16
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

anonymx napsal(a):
Ale vy jste to zcela nepochopila. Pokud se pes chova normalne k jinemu psovi tak to neni nic mimoradneho, nic vyjimecneho, nic co je hodno pochvaly. On to nedela "pro vas" ani na povel apod. Pochvala je na miste za aktivitu, cinnost pochvaly hodnou. Za to ze se.napr. napije ho jiste nechvalite. V techto pripadech muze i pochvala byt spise na skodu protoze mu vlastne davate najevo ze jeho chovani je mimoradne a dodavate mu sebevedomi. Takze v tomhle pripade pochvala u nejistych jedincu ano, u normalnich spis nee. Je rozdil korigovat chovani 2 mesicniho stenete a vyrostka, ktery obcas na nekoho vyjede. Ale to je vsechno tezko popsat na netu.

Jo rozumím Vám, ale právě pokud se štěně bojí ostatních psů, tak já bych ho tou pochvalou podpořila, pokud se bát přestane. Podle popisu mi tento pes nejsitý pri setkání s jiným psem připadá.

26.11.2015 19:30
anonymx

XXX.XXX.228.197

Reagovala jsem na prispevek kde uvadite ze chvalite kdyz vrti ocaskem a chce si hrat. Tady je.pochvala nesmyslna. Pochvala (podpora) je na.miste v okamziku nejistoty. V te chvilince.kdy nevi jestli se bat nebo hrat. Ale jakmile se rozhodne pro hru (nejlepe bez nutnosti podpory) je uz odmenou hra sama a protoze se pro ni rozhodl sam a hra je bezvadna, bude tohle chovani opakovat i bez vaseho ovlivnovani. Naopak pochvalou mu neumoznujete samostatne a spravne jednani. De facto ho v nejistote utvrzujete.

26.11.2015 20:37
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

Tak štěndo jsme nikdo naživo neviděli, ale je to prcek, který si ještě nedávno se sourozenci zkoušel psí bojůvky a pokračuje s tím i dalších psů. Je to úplně normální psí(štěněčí) chování a při dalších kontaktech s cizími(hodnými a normálními) psy(jestli takoví ještě vůbec existují ) se všechno naučí
Nijak ho netrestejte a už vůbec nepoužívejte výrazy jako fuj, či nesmíš. Snažte se k němu mluvit vlídně stylem: jé, hele kámoš pejsek, přišel si pohrát, pohrajeme si?

27.11.2015 00:47
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

anonymx napsal(a):
Reagovala jsem na prispevek kde uvadite ze chvalite kdyz vrti ocaskem a chce si hrat. Tady je.pochvala nesmyslna. Pochvala (podpora) je na.miste v okamziku nejistoty. V te chvilince.kdy nevi jestli se bat nebo hrat. Ale jakmile se rozhodne pro hru (nejlepe bez nutnosti podpory) je uz odmenou hra sama a protoze se pro ni rozhodl sam a hra je bezvadna, bude tohle chovani opakovat i bez vaseho ovlivnovani. Naopak pochvalou mu neumoznujete samostatne a spravne jednani. De facto ho v nejistote utvrzujete.

Já teda nevím, ale pokud budu psa chválit v okamziku nejistoty, tak si začně myslet že právě ta nejistota je to správné ne? Já nevím, třeba to dělám špatně, ale psa chválím v tu chvíli, když mě se líbí to co dělá, a dávám najevo když se mi nelíbí co dělá, a zatím nám to tak vyhovuje.

27.11.2015 00:53
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

lesnížínka napsal(a):
Tak štěndo jsme nikdo naživo neviděli, ale je to prcek, který si ještě nedávno se sourozenci zkoušel psí bojůvky a pokračuje s tím i dalších psů. Je to úplně normální psí(štěněčí) chování a při dalších kontaktech s cizími(hodnými a normálními) psy(jestli takoví ještě vůbec existují ) se všechno naučí
Nijak ho netrestejte a už vůbec nepoužívejte výrazy jako fuj, či nesmíš. Snažte se k němu mluvit vlídně stylem: jé, hele kámoš pejsek, přišel si pohrát, pohrajeme si?

Souhlasím, ale vybírejte opravdu pejsky kteří jsou zvyklí na ostatní. My jednoho takového učitele máme doma. je to jedenáctiltý retrívr, který nikdy na psa ani nezavrčel. I když bych za to v poslední době dala cokoli, aby dal štěněti najevo, že u ž je to moc, ale prostě nedá, bohužel. Byl by to skvělý pes právě pro bázlivá a nejistá štěňata. A možná jsme se tdy uplně nepochopili co se té chvály týče. Ale myslela jsem to právě tak, jako že na štěně mluvím ve stylu : podívej přišel si pohrát, no to je super že se ho nebojíš, a tak nějak no smajlík

27.11.2015 07:23
anonymx

XXX.XXX.228.197

marcelaamax napsal(a):
Já teda nevím, ale pokud budu psa chválit v okamziku nejistoty, tak si začně myslet že právě ta nejistota je to správné ne? Já nevím, třeba to dělám špatně, ale psa chválím v tu chvíli, když mě se líbí to co dělá, a dávám najevo když se mi nelíbí co dělá, a zatím nám to tak vyhovuje.

Nevim jak to popsat. Je rozdil jestli vy po psovi neco pozadujete a on to splni anebo jen nastane situace, kdy mu potrebujete naznacit, ze ve vas ma podporu ale vlastne se nic mimoradneho nedeje. Je to trochu podobne jako pri mirne reakci na strelbu (spis jen zvedavosti), taky ho nepochvalite kdyz se ohlidne natoz kdyz na to vubec nijak nezareaguje. Vam to mozna u vaseho psa funguje, protoze neni v podstate rvac, ale jsou mnozi takovy, kteri by zareagovali zvysenim sebevedomi a "narostli". Vzdycky je lepsi pri socializaci psa nechat at si poradi sam s prijde na spravne chovani bez zasahu majitele. Samozrejme nespustit z nej oci a v pripade potreby zasahnout. Pokud chcete vychovat sebevedomeho a klidneho pohodoveho psa a je tam nekde problem (bazlivost) je to velmi narocne. Pokud mate psa jen jako kamose anebo chcete s nim sportovat je to zase rozdil. Ale to se tady poradne popsat neda.

27.11.2015 07:39
scylla

XXX.XXX.150.32

Vždy je dobré, aby pes věděl, že má ve vás oporu a podporu a psa podpořit, pokud to potřebuje.

27.11.2015 07:52
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

anonymx napsal(a):
Nevim jak to popsat. Je rozdil jestli vy po psovi neco pozadujete a on to splni anebo jen nastane situace, kdy mu potrebujete naznacit, ze ve vas ma podporu ale vlastne se nic mimoradneho nedeje. Je to trochu podobne jako pri mirne reakci na strelbu (spis jen zvedavosti), taky ho nepochvalite kdyz se ohlidne natoz kdyz na to vubec nijak nezareaguje. Vam to mozna u vaseho psa funguje, protoze neni v podstate rvac, ale jsou mnozi takovy, kteri by zareagovali zvysenim sebevedomi a "narostli". Vzdycky je lepsi pri socializaci psa nechat at si poradi sam s prijde na spravne chovani bez zasahu majitele. Samozrejme nespustit z nej oci a v pripade potreby zasahnout. Pokud chcete vychovat sebevedomeho a klidneho pohodoveho psa a je tam nekde problem (bazlivost) je to velmi narocne. Pokud mate psa jen jako kamose anebo chcete s nim sportovat je to zase rozdil. Ale to se tady poradne popsat neda.

No teď už je štěně zvyklé na ostatní psy, takže už ho nechválím. Ale zezačtáku když se bál, tak jsem ho za to dobré chování chválila. Jinak je to kříženec staforda, takže už si začíná hrát trošku drsnějc, tak teď to naopak koriguju a usměrňuju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.11.2015 07:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

No a pro jednoho je dostatečnou oporou v podstatě ignorace a klidné chování psovoda (pasivní podpora), druhý potřebuje podporu aktivní...to záleží na psu.

Asae

27.11.2015 08:11
Asae

XXX.XXX.48.54

Tak jsem našel v Třinci psí školku, bohužel berou až od 3-tího měsíce, ale i tak to je pozitivní informace smajlík

http://www.beardieeva.cz/psi_skola/cele_psi_skola1.html.

27.11.2015 08:17
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Asae napsal(a):
Tak jsem našel v Třinci psí školku, bohužel berou až od 3-tího měsíce, ale i tak to je pozitivní informace smajlík

http://www.beardieeva.cz/psi_skola/cele_psi_skola1.html.

Zkuste si tam zavolat, náš cvičák má také na webu, že berou od tří měsíců, ale když jsem si tam zavolala tak mi říkali, ať přijdu klidně dřív smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.11.2015 08:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Asae, tak pak dej vědět dojmy...

Teď si dej hlavně záležet, aby tvoje štěnice nezískala nějaké špatné zkušenosti se psy a fajn by bylo, kdybys měl někoho s vyrovnaným kliďasem, který by si lehl a nechal se oňuchávat a malé si nevšímal...

Pokud bys měl problémy a v té škole by to nějak nešlo, tak v Ostravě funguje : http://www.koira.cz/.

David000

23.8.2016 16:18
David000

XXX.XXX.20.59

Ahoj mam taky problém.5 mesicni stene fenky stale utoci na psa a to dost agresivne.on je takovej tunta hodnej nestekne nezavrci a pak se ji boji.Jsou mu 4 roky a je vetsi o 95 kilo.Cekal jsem ze to bude spise obracene.Co si myslite vy?Prijde mi ze fenka se snazi vydobit si autoritu a ukazat ze ona je tady pan.snazim se ji vysvetlit ze to tak nesmi chvalim kdyz je na nej hodna ale kdyz alr je to marny.Budu rad za kazdou radu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2016 16:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pro štěně to může být hra, i když to vypadá hrůzostrašně. Naše feny ( 7 let a teď už 2 roky,25kg a asi 6 ) když si hrají, to byste viděli ten rachot. Ta malá dračice útočí, štěká vrčí, chroptí, bojuje ( asi má tu velkou za škodnou ) - už jsem to chtěla i nahrát - je to opravdu děs. Když toho má velká opravdu dost, jen ji připlácne tlapou a nakrčí nos, případně zavrčí. A malá zkrotne.
Někdy když už ji to nebaví, chodí si stěžovat ke mně a může to vypadat, že se bojí - není to tak. To pak malou sklidním i za tu cenu, že ji zvednu.

23.8.2016 17:28
scylla

XXX.XXX.150.32

David000 napsal(a):
Ahoj mam taky problém.5 mesicni stene fenky stale utoci na psa a to dost agresivne.on je takovej tunta hodnej nestekne nezavrci a pak se ji boji.Jsou mu 4 roky a je vetsi o 95 kilo.Cekal jsem ze to bude spise obracene.Co si myslite vy?Prijde mi ze fenka se snazi vydobit si autoritu a ukazat ze ona je tady pan.snazim se ji vysvetlit ze to tak nesmi chvalim kdyz je na nej hodna ale kdyz alr je to marny.Budu rad za kazdou radu.

Naučte se jejich hru řídit a štěně v rámci hry, které se také zúčastníte, korigovat. Že nesmí je blbost, je to pro něj normální chování. Určitě se nechce jako malé mimino prosazovat ve smečce, to je hloupost. Když vidíte první náznaky, že to psovi vadí, tak zasáhněte a hru přesměrujte třeba na sebe a psovi dopřejte klid.

David000

23.8.2016 18:21
David000

XXX.XXX.21.64

Prave ze to neni ve hre.fenka treba lezi na trave a pes jen okolo projde z niceho nic na nej vystartuje snazim se prijit na to co ji vadi ale nic me nenapada.on je z toho chudak strasne vystresovanej a boji se k ni priblizit.nekdy se spolu olizujou to je lasky ale nekdy by ho opravdu snad zakousla nejradsi.a taky treba kazdymu jdam treba kosticku fenka jde sebere mu tu jeho a jak si ji chce vzit zpet tak ho kousne.tak ji rovnou radsi vsechno necha.

David000

23.8.2016 18:30
David000

XXX.XXX.21.64

Dekuji za radu, jsem lajk vzdycky jsmem mel klidny psiky ale tahle je opravdu vztekloun.kdyby ten nas tunta alespon na ni steknul ale on nic radsi se jde nekam schovat.no tak necham to byt jen jsem mel strach aby si pak nemyslela ze si muze dovolit vsechno a nedopadlo to jednou nejak spatne.hrat si s ni moc nechce je na nej moc rychla a on ma rad svuj klid maximalne se s ni obcas pretahuje o lano.ale vic pohybu neudela smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2016 18:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

David000 napsal(a):
Prave ze to neni ve hre.fenka treba lezi na trave a pes jen okolo projde z niceho nic na nej vystartuje snazim se prijit na to co ji vadi ale nic me nenapada.on je z toho chudak strasne vystresovanej a boji se k ni priblizit.nekdy se spolu olizujou to je lasky ale nekdy by ho opravdu snad zakousla nejradsi.a taky treba kazdymu jdam treba kosticku fenka jde sebere mu tu jeho a jak si ji chce vzit zpet tak ho kousne.tak ji rovnou radsi vsechno necha.

I to, že leží v trávě a vystartuje na psa, když jde okolo je hra...prostě je fenečka ráznější a živější než pes...
Jak už ostatní psali, když vidíte, že to psu vadí, tak přesměrujte hru na sebe a taky by za mě bylo fajn, kdyby měl pes místo, kam si může před fenkou zalézt, když už jí bude mít plný zuby ...
Moje fena sebere psovi taky všechno...pokud dám feně 3 kosti a psovi 3 kosti, tak za chvíli přijde pes do kuchyně s výrazem "Mami, Sárina mi sebrala kostičky" a když přijdu ven, tak fena na pěti kostech leží a jednu okusuje, psa by v životě nenapadlo jí nějakou sebrat, dostal by dršťkovou o jaký se mu nesnilo, takže radši přijde za mnou, abych zjednala pořádek...prostě fena je dominantnější a pes žije jako podpantoflák té psí semetriky, ale funguje jim to bezvadně

David000

23.8.2016 19:15
David000

XXX.XXX.21.64

No tak dekuji Sardullah za super prispevek a vysvetleni, ze je to normalni.je to vlastne tak jako u nas v manzelstvi smajlík takze chlapec bude muset poslouchat smajlík diky moc.

23.8.2016 19:17
scylla

XXX.XXX.150.32

David000 napsal(a):
Prave ze to neni ve hre.fenka treba lezi na trave a pes jen okolo projde z niceho nic na nej vystartuje snazim se prijit na to co ji vadi ale nic me nenapada.on je z toho chudak strasne vystresovanej a boji se k ni priblizit.nekdy se spolu olizujou to je lasky ale nekdy by ho opravdu snad zakousla nejradsi.a taky treba kazdymu jdam treba kosticku fenka jde sebere mu tu jeho a jak si ji chce vzit zpet tak ho kousne.tak ji rovnou radsi vsechno necha.

Tohle právě nesmíte dopustit, od toho jste tam vy, aby mu to nesebrala.

23.8.2016 19:33
anonymx

XXX.XXX.238.89

Jojo. Proste z nich ani na vterinu nespustte oci... neblaznete. Oni se srovnaji. Jen je potreba se stene ti vic venovat - zamestnat aby si vsechnu energii nevybijelo na kamosovi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2016 19:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nebo se ho taky ta malá bojí, v určitých situacích...

David000

23.8.2016 20:05
David000

XXX.XXX.21.64

Take mi to napadlo ze treba jak je v polospanku a on projde tak se lekne a vyjede ze strachu protoze jeste porad nevi co cekat.z oci je nepoustim vzdy u nich nekdo je.kosticky jsem radeji prestal davat a davam jen piskotky nebo neco co hned spolnknou a namaji moznost si to brat.jsou spolu necely mesic tak verim ze se to uklidni casem a bude to nerozlucna dvojka.asi se zbytecne moc strachuju smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2016 20:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

scylla napsal(a):
Tohle právě nesmíte dopustit, od toho jste tam vy, aby mu to nesebrala.

U nás teda ten odběr kosti vypadá fikaně...pes i fena leží, okusují kosti a najednou fena zpozorní, vstane, řekne "haf, haf" a pes vystřelí k brance, mezitím fena ukořistí opuštěnou kost a odnese si jí na svoje místečko...opakuje do té doby dokud psovi nějaká zbývá, pokaždé se nechá nachytat, když už žádnou nemá, přijde žalovat a jeho kosti jsou feně odebrány a vráceny psovi...
Na tomto rozhodně nehodlám ztrácet čas odnaučováním...dalo mi docela fušku naučit fenu, aby nešla vyžrat psovi misku...
Nemyslím si, že je to zásadní problém, pokud se mi přitom pesani neperou...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2016 22:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonymx napsal(a):
Blbost to neni. Zazila jsem to uz parkrat. Ale tenhle pripad to opravdu neni. Stene je nejiste a reaguje takto ze strachu. Najdete mu opravdu hodne hodneho a velikosti vhodneho partaka ke hre aby ziskal jistotu. Hlavne nezasahujte. Nechvalte ani nekarejte. Jen sledujte jak se chovaji. Ale v tomhle veku by mel vetsinu casu travit hrou s vami. Kontakt, vztah, zajem o spolupraci.

...presne.
Sezente psiho kamose "chuvu", ktera dokaze mladatku vysvetlit, co se v psim (resp. psim/lidskem...) svete smi a co uz ne.
Jiste ho sama (sam) "okrikne", kdyz hranici prekroci.
Pomuze mu jiste nejen v pristupu k pejskum venku (prcek se, se spravnym zkusenakem v zadech bude citi jistejsi... min. ve stresu... vic radostne... - v budoucnu to ovsem bude Vase role), ale trebas i k bezcum, bruslarum... kolarum... atd.

Drzim palce.

24.8.2016 05:24
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...presne.
Sezente psiho kamose "chuvu", ktera dokaze mladatku vysvetlit, co se v psim (resp. psim/lidskem...) svete smi a co uz ne.
Jiste ho sama (sam) "okrikne", kdyz hranici prekroci.
Pomuze mu jiste nejen v pristupu k pejskum venku (prcek se, se spravnym zkusenakem v zadech bude citi jistejsi... min. ve stresu... vic radostne... - v budoucnu to ovsem bude Vase role), ale trebas i k bezcum, bruslarum... kolarum... atd.

Drzim palce.

Reagujete na starý příspěvek. Mezitím se ptal někdo jiný, kdo má trochu odlišnou situaci...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2016 06:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

"kosticky jsem radeji prestal davat "
ale to není o tom přestat dávat kostičky (či cokoliv jiného), ale nastavit a naučit psy PRAVIDLA a to obecně, v případě kostičky např. ty dostaneš svoji kostičku tady na tom místě a ty na tom místě a při jídle se nebudete obtěžovat...pravidla učíš ty a to tak, že psům ukazuješ, co mají dělat.

Neregistrovaný uživatel

24.8.2016 09:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"kosticky jsem radeji prestal davat "
ale to není o tom přestat dávat kostičky (či cokoliv jiného), ale nastavit a naučit psy PRAVIDLA a to obecně, v případě kostičky např. ty dostaneš svoji kostičku tady na tom místě a ty na tom místě a při jídle se nebudete obtěžovat...pravidla učíš ty a to tak, že psům ukazuješ, co mají dělat.

Přesně!
Bez pravidel soužití 2 psů/fen (a více hlavá smečka) prostě nefunguje...

24.8.2016 11:59
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"kosticky jsem radeji prestal davat "
ale to není o tom přestat dávat kostičky (či cokoliv jiného), ale nastavit a naučit psy PRAVIDLA a to obecně, v případě kostičky např. ty dostaneš svoji kostičku tady na tom místě a ty na tom místě a při jídle se nebudete obtěžovat...pravidla učíš ty a to tak, že psům ukazuješ, co mají dělat.

Ano, také jsme to tak měli, naučili se každý u své misky, své kosti atd. U nás to bylo pak trošku kontraproduktivní, protože oba psi byli nežravky a kor, když bylo něco, co moc nechutnalo, dávali si u misek přednost, jen aby to snědl radši ten druhý, ať pak panička nefrflá

24.8.2016 18:05
fikovnice

XXX.XXX.30.49

lesnížínka napsal(a):
Ano, také jsme to tak měli, naučili se každý u své misky, své kosti atd. U nás to bylo pak trošku kontraproduktivní, protože oba psi byli nežravky a kor, když bylo něco, co moc nechutnalo, dávali si u misek přednost, jen aby to snědl radši ten druhý, ať pak panička nefrflá

Přidejte reakci

Přidat smajlík