Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
7.2.2015 11:01
kerrynekk

XXX.XXX.54.247

V dubnu si chci vzít štěně po těchto rodičích: matka je Amstaff s PP, Otec je Amstaff x pitbul. Otcová matka byla Amstaff s PP, otec byl registrovaný pitbul. Oba rodiče štěňat znám jsou od známých a jsem s nimi často v kontaktu. Oba jsou super a vedení ke sportu a kynologii. Potřebuji ale radu jestli si vzít štěně fenky nebo pejska. Doma už jednoho psa máme a nemůžeme se rozhodnout. Máme vyhlídnuté dva štěňata fenku a pejska velmi temperamentní vzhledově stejní a velmi zvídaví. Takže mezi těma dvouma se mám rozhodnout. Jinak náš pes je velmi submisivní a každému se podřídí.

Neregistrovaný uživatel

7.2.2015 11:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38

Pokud máte doma psa-samce, ani nepřemýšlejte a vemte fenu. Nejsem sice žádný odborník na tato plemena, ale co tak čtu, pokud je třeba jen jeden tohohle plemena, dva psi se vám nesnesou.

7.2.2015 11:44
kerrynekk

XXX.XXX.54.247

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pokud máte doma psa-samce, ani nepřemýšlejte a vemte fenu. Nejsem sice žádný odborník na tato plemena, ale co tak čtu, pokud je třeba jen jeden tohohle plemena, dva psi se vám nesnesou.