Chov kakadu bílého v České republice a jejich umělý odchov

Přidejte téma Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Petra6

10.11.2015 16:44
Petra6

XXX.XXX.45.223

Dobrý den jsem studentkou druhého ročníku Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, a ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění krátkého dotazníku, který bude využitý v mé bakalářské práci na téma: Chov Kakadu bílého v České republice a jejich umělý odchov.
Předem děkuji za správné a pravdivé vyplnění dotazníku.
Petra Kašíková studentka Pedagogické fakulty UK, obor biologie – výchova ke zdraví

https://docs.google.com/forms/d/1HkCdSuxrcJz9AEyH2WZKu5-cMjlt2weRbpZh9GvQVSI/viewform.

Holochroa

11.11.2015 10:42
Holochroa

XXX.XXX.117.230

Dobrý deň, pani Kašíková! Čisto zo záujmu - aký je cieľ vašej bakalárskej práce? Ďakujem.

11.11.2015 15:28
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Holochroa napsal(a):
Dobrý deň, pani Kašíková! Čisto zo záujmu - aký je cieľ vašej bakalárskej práce? Ďakujem.

Také by mě zajímalo, jaká je souvislost oboru biologie - výchova ke zdraví, s chovem a umělým odchovem ne příliš chovaného kakadu bílého?
Dnes jsem v důchodu, ale vystudoval jsem Pedagogickou fakultu obor biologie magisterské studium, později jsem absolvoval postgraduální studium na PF v Brně obor biologie. Moje závěrečná práce byla na téma Výchova k ochraně přírody.
Dotazník o chovu kakadu a dokonce umělého odchovu související s tématem Vaší práce - Výchova ke zdraví- mně připadá poněkud zvláštní.
Doba se změnila, třeba se mýlím.

11.11.2015 15:44
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Nepozorně jsem přečetl, beru můj diskuzní příspěvek zpět.

Petra6

12.11.2015 08:16
Petra6

XXX.XXX.45.223

Dobrý den,