Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.2.2018 19:27
Dep

XXX.XXX.73.229

Zdravím vás, přispěvovatelé,

jdu si za vámi pro radu. Mám kobylku v komerčním ustájení, ale budu si ji brát domů. Studuji a chtěla jsem ji mít u sebe, ale díky přítelovi a tomu, že předěláváme barák, jsem teď více doma jak tady a když jsem zde, tak mám dlouho školu. Mám jí tři dny a pak peláším domů. v dalších semestrech bude i méně předmětů, což znamená více času na koně. Kobču vidím 2x do týdne. Vím, že doma se jí budu věnovat víc, jak tady. Paradoxně na ní budu mít více času. Máme hospodářství, takže přihodit pod "hubu" ještě kobče není problém. Jenomže... tam nebude mít koně. Chci jí pořídít kámoše. Nejlépe už teď. Co se týče financí - neřeším. Prostě finanční kapacita tu je. Uživení též neřeším, jeden hladový krk navíc se tu ztratí, to stejné s místem. Jedna kobyla navíc se ztratí. Ale problém jsou rodiče. Tatkovi je to celkem buřt. Mamce ani ne. Má pocit, že další kůň je zbytečnost, i když z jejich kapsy na to nepadne ani flok. Vlastně ani nikdy nepadnul. Jenže zase nechci aby kobyla byla sama. Jako super, bude mít ostatní zvířata, ale ostatní zvířata nejsou koně... Tak přemýšlím, jestli riskovat, že doma budu mít hodně dlouho dusno a fakt echt a pokud neuděám školu, tak budu poslouchat, že za to můžou koně, nebo dva roky vydržet - jakože promin koníčku, musíme to překlepat a pak se snad něco přijatelnýho naskytne... a fakt se mi kobyla nechce vytrhávat od koní. Chci aby toho kámoše měla. když toto téma doma nadhodím jen slyším, že moje první kobylka též vydržela sama bez koní. Ano vydržela, ale jistě nebyla šťastná. Když někde viděla koně, hlasivky by si bývala uřehtala. Bohužel v blízkém okolí nikdo neustajuje. Řekněte, jak byste se rozhodli ?

Neregistrovaný uživatel

28.2.2018 20:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Vzít kobylu domů, koupit společníka a v nejhorším ustájit někde maminku.

28.2.2018 20:05
Dep

XXX.XXX.73.229

Neregistrovaný uživatel napsal(a):