Štěně štěká a kňučí venku

Přidejte téma Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Riki119

3.8.2017 10:49
Riki119

XXX.XXX.25.74

Dobrý den,
prosím o radu.
Pořídili jsme si štěnátko(kříženec labradora s vlčákem) a chceme ho naučit být venku sám. Vyrůstal venku již odmala, ale s ostatními psi. Bydlíme v bytu a u domu máme dvoreček.
Koupili jsme mu boudu, ale jelikož hned před domem je silnice a on se protáhne pod bránou do dvora museli jsme ho dát dočasně na řetěz dokud nepovyroste. Ale jakmile nikoho nevidí, začne šíleně kňučet a štěkat. Dle rad bychom za nim neměli chodit, nechodíme když knučí, ale dnes po uvázání byl klidný, což mě prekvapilo, ale poté na me tukala sousedka, že je náš Marley u dveří. Nechápu jak dokázal urvat řetěz v půlce. Bohužel jsem studentka a budu muset nastoupit do školy...Musim ho naučit vydržet být chvíli sám. Premyslíme o kotci, ale bohuzel ja jako studentka si nemohu dovolit kotec za nekolik tisic. Dříve jsme chodili vykonávat potřeby na noviny, ale v poslední době dělá louže i kaká uplne vsude. Jakoby to delal naschvál. Obcas se stane, že i sve výkaly ochutnává, prý to stenata delaji, ale nikdy jsem to nevidela. ockovany i odcervreny je.
Prosím poradte, jak mám naucit psa byt sam venku, dokud neprijde pritel ci ja?
děkuji za rady

3.8.2017 11:28
scylla

XXX.XXX.89.110

Riki119 napsal(a):
Dobrý den,
prosím o radu.
Pořídili jsme si štěnátko(kříženec labradora s vlčákem) a chceme ho naučit být venku sám. Vyrůstal venku již odmala, ale s ostatními psi. Bydlíme v bytu a u domu máme dvoreček.