Výstavní vodítko na brazilskou filu...?

Přidejte téma Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.3.2017 08:46
Dominika M.

XXX.XXX.38.34

Dobrý den,
v chovu plemene Brazilksý fila jsem začátečník.
Máme v plánu jet letos s naší 1,5 roční fenkou na výstavu, ale momentálně řešíme problém, který se jmenuje : Jaké výstavní vodítko?
Nevíme, jestli bude klasická, šňůrka" stačit.
Předem děkuji za odpovědi.

30.3.2017 08:50
katkaa1

XXX.XXX.43.146

Doporučujem poradiť sa s chovateľom, prípadne priamo na výstave sa popýtať aj ostatných čo preferujú. A ak ste začiatočník bolo by vhodné ak by vám chovateľ aj vysvetlil a ukázal ako psa predvádzať. A nacvičiť by ste si to mali už doma aby pes na výstave už vedel o čo ide.

30.3.2017 08:54
Dominika M.

XXX.XXX.38.34

katkaa1 napsal(a):
Doporučujem poradiť sa s chovateľom, prípadne priamo na výstave sa popýtať aj ostatných čo preferujú. A ak ste začiatočník bolo by vhodné ak by vám chovateľ aj vysvetlil a ukázal ako psa predvádzať. A nacvičiť by ste si to mali už doma aby pes na výstave už vedel o čo ide.

Děkuji,
chovatele se nemůžeme dovolat, ale budeme to zkoušet.
Chtěla jsem jen vědět, jestli někdo nemá náhodou nějaké zkušenosti s výstavami molosů.
Předvádění zvládáme, jenom doladit to správné vybavení.

30.3.2017 08:58
katkaa1

XXX.XXX.43.146

Dominika M. napsal(a):
Děkuji,
chovatele se nemůžeme dovolat, ale budeme to zkoušet.
Chtěla jsem jen vědět, jestli někdo nemá náhodou nějaké zkušenosti s výstavami molosů.
Předvádění zvládáme, jenom doladit to správné vybavení.

V tom prípade by som ju vystavila na tom, na čom mi doma najlepšie chodí :).

30.3.2017 09:02
Dominika M.

XXX.XXX.38.34

katkaa1 napsal(a):
V tom prípade by som ju vystavila na tom, na čom mi doma najlepšie chodí :).

Myslíte, že je vhodné ji vystavit na normálním obojku?
Přemýšlela jsem ještě nad stahovákem - na který je zvyklá-.
Oboje zvládá dobře :).

30.3.2017 09:10
Dasvo

XXX.XXX.101.12