Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
7.6.2015 14:39
Korelak951

XXX.XXX.4.202

Zdravím, chtěl bych se zeptat, na kolik by vyšla voliéra 2x2x1m kdybych ji udělal z CD profilu. Jsem student, takže nemám velké finanční možnosti. Děkuji za odpověď.

7.6.2015 16:36
janekk

XXX.XXX.32.225

Korelak951 napsal(a):
Zdravím, chtěl bych se zeptat, na kolik by vyšla voliéra 2x2x1m kdybych ji udělal z CD profilu. Jsem student, takže nemám velké finanční možnosti. Děkuji za odpověď.

CD profil asi 16kč bm plus pletivo a něco čím to budeš spojovat snad nýty jednoduchy počty.Nebo UD profil stoji asi 10 kč bm jestli už zas nezdražovali.

7.6.2015 21:49
smidla

XXX.XXX.199.215

Dobry vecer,
chapu ze neni penez nazbyt, ale prosim, pocitejte semnou. Budete potrebovat dva ramy 2 x 2 = 8m a spojit ot v rozich + 4x1 = 4m. Urcite by bylo vhodne dat vyztuhu do ramu, takze 2 + 2 = 4m.4 x 1 + 1 = 5 na dvirka a vyztuhu na d nima. Secteno 21 m. Pokud sadrokartonovy profil stoji 16 korun, bude to 336 korun. Pokud pouzijete hlinikove profily pri cene 30 korun za bezny metr, je to cena 630, -. Myslite si ze 294 korun je adekvatni rozdil na to aby jste to delal z materialu ktery je tenky plisek? Ano mnozi to tak maji a jsou spokojeni.
Je potreba jednim dechem dodat, ze vse musite nejak spojovat. Zatimco na spojovani profilu vystacite pravdepodobne s krabickou samoreznych sroubu za cenu 100 korun, ale u hliniku spojovat plastovyma spojkama vyjde draz. I s profilama na dvirka mi to vychazi neco kolem 200.
Pletivo a nyty jsou stejne to uz si spocitejte podle inzerce.
Zaverem mi dovolte jeste dodat, ze sadrokartonovep rofily jsou vzdy z jedne strany otevrene. Bude se v nich drzet necistota. Pro vyzsi pevnost se profily davaji dvojite a vkladaji se do sebe. Tim se jeste vic stira cenovy rozdil oproti hliniku a i spojovaciho materialu, protoze ty profily je potreba take k sobe stahnout sroubama. Celkove si myslim ze dojem z voliery bude dost trpet prave na pouzity material.