Výuka jízd na koni - videa, doporučíte ?

Přidejte téma Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

pisisvurkova

5.10.2016 10:24
pisisvurkova

XXX.XXX.41.2

Zdravím, jsem relativní začátečník a teprve se učím jezdit na koni. Ráda bych se na internetu podívala na nějaká videa, kde by polopaticky vysvětlovali vše potřebné. Krok, klus, cval. Držení sedu, rukou, nohou, zatáčení apod.

Mohli byste mi doporučit nějaká kvalitní videa třeba na youtube, nebo kdekoliv, na co bych se mohla podívat ?

Daniella5

6.10.2016 09:56
Daniella5

XXX.XXX.42.151

Z videí se jezdit nenaučíte smajlík Je úplně jedno kolikrát se na ta videa podíváte, musíte si to v první řadě sama ZAŽÍT =)
Nedoporučuji učit se jezdit na koni bez odborného dohledu, který není minimálně licencovaný cvičitel. Mě se to v mých začátcích sakra vymstilo smajlík
Na videa se můžete dívat jakkákoliv, kde je jezdec a kůň a sledovat jeho sed a co dělá s rukama/nohama. Třeba tady: https://www.youtube.com/watch?v=Kop7N-y4s-4

Efektivnější než se koukat na videa je jít do stáje a dívat se na jízdárně, jak jezdí druzí smajlík
Kupte si knihy, čtěte si články třeba na equichannelu, koukněte na pořady na equi.tv smajlík U koní se učíme všichni celý život, ale co je potřeba je jezdit, jezdit, jezdit a to pod odbrným dohledem, neboť, to co vy cítíte, když sedíte na koni, rozhodně nekoresponduje s tím, jak si představujete, že to skutečně vypadá.
Na to je třeba trenéra na zemi, který vám řekne, že zvedáte příliš ruce, držíte se křečovitě koleny, hrbíte se, máte patu v nesprávné pozici, předkláníte se, apod.. Pravidenými tréninky se tohle postupně odstraňuje a když budete šikovná a chodit alespoň 2x týdně, tak za rok byste mohla umět základně jezdit: krok, klus cval a základní jízdárenská práce smajlík
Držím palce

wvw

15.11.2016 08:03
wvw

XXX.XXX.106.7