Uživatel s deaktivovaným účtem
Koňaři,
mám 5-ti letého koně (kdysi dávno jsem si ho koupila), jenže problém je, špatně zvedá nohy když chci mu vyčistit kopyta. Buďto nezvedne a nebo chce rovnou kopnout. Přední nohy zvedne krásně, bez problémů, ale zadky ne...jak mu to naučit? zkoušela jsem mnoho věcí..hladit na nohy aby věděl že mu nic neudělám, mackam mu aby věděl že to nic není, je v klidu, ale jakmile chci aby to zvednul, tak marně..měli jste někdo takový problém? Za každé rady budu ráda..
prosím, žádné negativne komentáře..nejsem žádný začátečník..předem vám děkuji
Jak ty roky, co ho máte strouháte nebo kovete toho koně?Viděla bych to spíš na problém zdravotní, než že nechce zvedat nohy.Máte rentgeny?Má vše v pohodě?Chodí pod sedlem normálně?To, že rovnou kope asi nebude jen tak z plezíru.Pokud mu při ošetřování nebylo ublíženo na zadních nohách, nevidím důvod, proč by je neměl zvednout.Co ohybové zkoušky?
Mám ho teď jen pár měsíců..pod sedlem ještě nebyl neboť je neobsedly, ale už si na sedlo zvyká apod..je to prostě zlato..pracujeme všeze země, na sedlo zvyká apod..
veterinář nám říkal, že má jedno žebro navíc, ale v ničem by to nemělo omezovat apod..taky mi říkal, že to je důvod, proč zadky prostě ne..jenže se to musí zkoušet aby se to naučil a také trochu rozhybal nohy..nevím jak..zkoušela jsem mnoho věcí..i trpělivost apod..jenže zaleze na kopyto kamínek který nechce spadnout a nějak se to vyčistit musí..takže jestli jste našli nějaký způsob jakto udělat? Kovář měl, povedlo se mu to rychle zadní dát do pořádku, podkovy ještě neměl..
napsal(a):
Mám ho teď jen pár měsíců..pod sedlem ještě nebyl neboť je neobsedly, ale už si na sedlo zvyká apod..je to prostě zlato..pracujeme všeze země, na sedlo zvyká apod..