Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Nix

8.10.2015 22:26
Nix

XXX.XXX.165.38

Ahoj všichni Studuji na SOŠ veterinární..jsem teprve v prváku ale je to tam skvělý :) Můj sen je si pořídit v budoucnu koně. Moc bych si to přála ale nikdo mi nevěří, že by se to mohlo stát.Bydlím v paneláku..:( Když jsem řekla mamce, že si v budoucnu pořídím koně tak se mi vysmála.Ja vím, že je těžké všechno si zařídit a je to i dost drahé.Ale je to můj sen a doufám, že se mi snad splní .Jak jste začínali vy? Dáte mi prosím nějaké rady? :) Asi je brzo nad tím přemýšlet..ale chci vědět co to obnáší.Děkuji :).

9.10.2015 08:50
lizbeth

XXX.XXX.213.21

Já koně koupila v 18ti letech po 10 letech v nájemní stáji, sportovní kariéře na různých koních a jednom koni, který byl jako vlastní-majitelka chodila do stáje jen 1 ročně, věděla jsem již v té době, jak bude probíhat moje další studium, co všechno vlastní kůň obnáší, že si brzo koupím starší auto ať jsem lépe mobilní(peníze jsem na to měla odložené) a že mám zajištěné finance. Při studiu do maturity mi finančně pomáhali rodiče (stále jsem chodila na brigády a platila část ustájení, kováře a potřeby pro koně!) poté jsem si našla práci na půl úvazku a z toho táhla koně (výdělek 10tis čistého), postupně až byly peníze jsem se osamostatnila. Prostě první místo šel kůň a zbytek až pak - bydlení, nové oblečení, zábava, dovolená atd.

dokážeš se s tím srovnat? obětuješ všechny vydělané peníze za koně a samozřejmě i veškerý volný čas? pokud ano, klidně do toho jdi, ale doporučuji ne dříve než v 18ti letech (a ani to není záruka, že "nezblbneš" a za rok se kůň bude prodávat nebo chudáci rodiče to budou zařizovat...). Nejdůležitější dotaz však je a ten si pamatuj -> co se stane až bude potřeba 10-100tis na veterináře? malé částky se nějak zamažou, ale ty větší? na to mysli jako důležitou rozhodovací věc

9.10.2015 08:51
Oťásek

XXX.XXX.22.23

RADA č.1.:Pořádně se uč, ať si pak můžeš najít dobrou práci a vydělávat hodně peněz